Viime ajoista
Mitä itselläni oli kuutisen päivää tuossa viime viikolla otin joka päivä runsaahkosti olutta join, koska olen suuri oluen ystävä, tietokonetta ei juuri tullut käytettyä, ja sitten tiistai-keskiviikkona luin taas kerran katkelmia Suomen kansalliseepos Kalevalasta ajan kuluksi siinä loppuiltapäivästä, ja vietin yhden pussikaljapäivän myös. Kait sitä täytyy oman kotikaupungin jo pitkään vakintuneena olleen kotilähiön Runosmäen raitilla tapahtuva klassikko teini-ajoilta ”Pussikaljapäivä” humaanista lähestymistavasta välillä pitää? Ei mennä siihen, että tarjoilin muutamia oluita hyvänpäivän tutuille, ja mikä kuuluu mielestäni suomalaiseen Föli-kulttuurihistoriaan jo iät ja ajat ollut vakio, että odotetaan seuraavaa, niin tuli tilannekomiikkaa luoduksi siitä. Täytyyhän jotenkin syventyä yhä syvemmälle tässä 39-vuoden iässä kansan tasolle yhä enenevimmissä määrin, mitä totesinkin viime viikolla tutulleni, että itsehän aloitin vasta tämän elämänkoulun opinnot humaanista lähestymist...