Puheen tasolla kaikki voi olla toisin ja toimia

 

Mitä aiempaan eiliseen postaukseen liittyen siitä, että demokratia on paska järjestelmä, ja tämä valtiomme mikään tasavaltakaan oikein ole, vaikka se on niin määritelty siellä yhtiömuodossa.

Sehän siis on siitä lähtien kaikki lähtenyt menemään päin helvettiä, kun suomenmieliset aloitti muilutukset, tai oikeastaan siinä kohtaa jo ennen sitä, kun alkoivat suunnittelemaan järjestäytyneesti toimintastrategiaansa. Ajatuksen synty, ajatus, ja kieroutunut aate, joka sitten eskaloitui, oli ensin.

Sitä itsellänikin tulee puhutuksi kaikenlaista tuolla raitilla ja kuppiloissa, mitä kansan valtaan tulee, niin vonhan itsekin suullisesti ulostulona kertoa pyrkimyksissäni ja tavoitteissani päätyä jonain päivänä esimerkiksi Suomen sosialistisen kansanvallan diktaattoriksi, mutta se on täysin yli ampuvaa, koska siinähän ei ole mitään todellisuusperää, eli se on täyttä utopiaa. Puheen tasolla voi toimia.

Olenhan mm. Sanoma Median Tiede-lehden keskustelussa käänteisenä todennut toisin, mitä omasta mielestäni miessukupuolen edustajana ainoa tulonlähde on tehdä tuottavaa työtä, josta sitten yritys maksaa sen työpanoksen perusteella sitä rahallista korvausta, jolla voi sitten rahoittaa yksityiselämänsä vähintään pakolliset kulut. En nyt lähde toistamaan sitä, kuinka me köyhät tai ne köyhät, jotka käyvät töissä, köyhtyvät entisestään vastavuoroisesti työnantajan vauraustessa, en nyt toista sitä, mutta on tullut aivan harkitusti näinkin kommentoitua taannoin siellä Tiede-lehden palastalla.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Viime ajoista

Sosialistinen vapaustaistelija

Synnyin suomalaisena, kasvoin suomalaiskulttuuriseen identiteettiin, päättyykö elämäni eurooppalaisena, euraasialaisena vai venäläisenä